Sredi noči, ob pol treh zjutraj, pride moški vidno načet od alkohola domov. Glasno vstopi v stanovanje in začne godrnjati: »Kaj je zdaj to, ali že vsi spijo? Kje ste vsi?« Žena ga šepetajoče prosi: »Psssst, tiho, prosim … Otroke boš zbudil. Kje si hodil tako dolgo? Skrbelo me je zate. »Kaj tiho!? Jaz sem glava družine! Domov lahko pridem, kadarkoli mi ustreza, in govorim, kakor mi paše!« Žena za hrbtom drži kuhinjski valjar, zamahne, moža ravno prav trešči po glavi, da se nekaj ur nežno uleže in zadrema.
Naslednje jutro tradicionalno, kot vsak dan, po mleko pride sosed Mirko. Potrka na vrata, vstopi in presenečen zagleda 'gospodarja', spečega pod kuhinjsko mizo. Začuden tiho vpraša ženo 'gospodarja': »Ti, Irena, zakaj pa Slavko spi pod mizo?« Irena mu odvrne: »Veš, Mirko, naš Slavko je pa glava, gospodar naše družine. Tako se lahko sam odloči, kje in kdaj bo spal. Včeraj zvečer se je odločil, da bo spal v kuhinji, pod mizo.«
Moški naj bi bil ta, ki je dolžan voditi družino, toda ne tako, kot se rado razlaga dandanes. Številni krogi, celo marsikatera religija, si priporočila iz svetih spisov različnih kultur, ki govorijo o tem, da je moški ta, ki vodi, razlagajo po svoje ter ne podajo ne jasne ne točne razlage, kaj to pomeni.
Starodavna modrost in različni spisi pravijo, da moški vodi, ženska sledi. To si moški navadno razlagajo tako, da karkoli rečejo, mora ženska preprosto storiti. On reče skoči, ona pa vpraša, kako visoko. To je krasen zakon, a ne? V resnici pa to, da ženska sledi, pomeni tole: karkoli pričakujem od nje, moram najprej narediti sam. Če se kregava in želim, da uvidi svojo napako, moram najprej uvideti svojo. Če želim, da mi služi, moram najprej služiti njej. To pa je nekoliko drugačen koncept vodenja, kajne? To je pravo vodenje, pravi leadership. Če želiš voditi, delaj najprej sam.« Alan Ross Wexler
Kolegov oče nikakor ni mogel sprejeti dejstva, da njegova otroka živita precej drugače, kot si je zamislil on. To je imel za nekakšno izdajo, saj ni mogel razumeti, da prekinjata marsikatero družinsko tradicijo in živita drugače kot predniki.
Zlasti ko se je napil, je doma kot odgovor na kritike na njegovo popivanje rad rekel: »Zakaj me ne morete sprejeti takšnega, kot sem? Zakaj?« Otroci očeta niso sprejeli takšnega, kot je, ker jim sam ni znal pokazati, kaj to pomeni. Najprej bi moral sam otroke sprejeti takšne, kot so.
Nekoga ne moreš niti spoštovati niti imeti zares rad, če ga najprej ne sprejmeš točno takega, kot je. Če pa želijo moški, da bodo drugi spoštovali njih, morajo najprej sami spoštovati druge.
Moški ne vodi tako, da komandira vse okoli sebe, sam pa ne deluje skladno s tem. Ne. Moški vodi tako, da z lastnim ravnanjem daje zgled ter s tem pokaže, kako delovati. Če želi, da ga bodo drugi poslušali, mora najprej on poslušati in slišati njih. Če želi, da ga bodo spoštovali, mora najprej sam spoštovati druge. Če želi, da bodo drugi sprejeli njega, mora najprej sam sprejeti druge, ženo, otroke in vse druge takšne, kot so. Če od otrok pričakuje disciplino, mora biti najprej sam discipliniran. Če želi, da bodo sledili njemu, mora tudi sam slediti nekomu oz. nečemu nad njim. Če želi, da mu bodo služili, mora najprej on služiti drugim. To pomeni pravo vodstvo. Družina to notranjo moč začuti in ji naravno sledi. Takšen oče bo prav gotovo užival spoštovanje in zaupanje domačih.
Če moški želi, da bi mu ženska sledila, mora tudi sam slediti nečemu ali nekomu smiselnemu in vzvišenemu.