Igra je dejavnost, ki vključuje zabavo, sprostitev, ustvarjalnost, lahko tudi tekmovalnost. Namenjena je tako socializaciji kot učenju in/ali izboljšanju določenih veščin. Priporočljiva je za vse starosti.
Sicer ima igra za otroke in odrasle različne pomene, a je v doprinos vsem. Predstavlja osnovno človeško potrebo po zabavi, razvoju, povezovanju in sodelovanju. Spodbuja ustvarjalno mišljenje.
Otroci skozi igro razvijajo pomembne fizične, kognitivne, socialne in čustvene veščine. Učijo se upoštevanja pravil, razumevanja zmage in poraza, obvladovanja različnih čustvenih situacij. Razvijajo komunikacijske spretnosti, gradijo odnose in se učijo o empatiji. Za odrasle igra pomeni pobeg od vsakodnevnega stresa, sprostitev; obenem spodbuja možgansko aktivnost ter povezovanje z otroci, vnuki, prijatelji, sostanovalci.
Igra spomin je kreativna in didaktična igra, ki ima številne koristi:
-izboljšuje spomin: igra zahteva pomnjenje lokacije kartic in iskanje ujemajočih parov, s čimer treniramo spomin,
-razvija koncentracijo: pri iskanju parov moramo biti osredotočeni, kar krepi sposobnost koncentracije in pozornosti,
-krepi vizualno zaznavanje: zahteva prepoznavanje in pomnenje vzorcev,
-spodbuja strateško razmišljanje: sčasoma razvijemo strategije, kako si čim bolje zapomniti kartice, kar spodbuja logično razmišljanje in načrtovanje,
-zmanjšuje stres: osredotočamo se na preprosto nalogo,
-krepi socialne veščine: spodbuja komunikacijo in zdravo tekmovalnost,
-uporabna je za vse od 3. leta starosti: težavnost igre lahko prilagajamo.
Igra spomin z mandalami pa ima še dodatne koristi, saj mandale, ki so osnovni motiv igre, s svojo močno energijo pozitivno vplivajo na igralce. Spodbujajo:
1. Meditacijo
Mandale se pogosto uporabljajo kot orodja za meditacijo. Pomagajo umiriti um, zmanjšati stres in izboljšati koncentracijo; igranje je tako lahkotnejše.
2. Ravnovesje
Mandale so harmonični vzorci, ki prispevajo k občutku reda in stabilnosti. Z osredotočanjem na mandale med igro spodbujamo notranje ravnovesje.
3. Povezanost z energijskimi središči (čakrami)
Mandale so narisane na barvah čaker, ki imajo vsaka svoj vpliv na človeka. Ta se med igranjem čuti nezavedno, naprimer: mandala v rdeči barvi lahko okrepi občutek varnosti in prizemljenosti, medtem ko modra mandala spodbuja komunikacijo in izražanje.
4. Zbranost in pozornost
Mandale s svojimi vzorci spodbujajo pozornost. Geometrije mandal vabijo k osredotočenosti, kar pripomore k boljši zbranosti med igranjem.
5. Ustvarjalnost
Mandale prevajajo tok energije iz vesolja. Njihova energija spodbuja sposobnost ustvarjalnega razmišljanja, kar igro naredi zabavnejšo.
6. Občutek harmonije
Igranje z mandalami poveča občutek harmonije. Energija teh vzorcev namreč popelje v posebno stanje, ki poveča občutek zadovoljstva.
Prvenstven učinek igre spomin je krepitev spomina, mi pa smo z igro Mandala Memory to nadgradili z meditacijo, ki se zgodi spontano, saj jo spodbujajo mandale kot osrednji motivi igre. Od večine iger spomin se Mandala Memory razlikuje tudi v tem, da nudi šest variant igranja, več opcij prilagajanja zahtevnosti igre in je tako primerna od 3. do 103. leta; z darilom jo lahko igrajo tudi najmlajši, saj omogoča igro Ponovi barvo, ponovi mandalo. Za tiste, ki želijo, smo za vsak par pripravili tudi zgodbico.
Povabljeni na www.mandalamum.com, kjer z igro spomin z mandalami spodbujamo tudi igrivost... kot sposobnost videnja sveta z vedno sveže perspektive.