Enega najuspešnejših ameriških vlagateljev v Start-upe so vprašali, kaj botruje njegovi odločitvi, ali investira v neki projekt ali ne. Njegov odgovor je bil preprost, kratek in izjemno zanimiv.
Našle smo tudi povezavo z njegovim odgovorom in dogodkom 500 podjetnic, ki bo marca 2016 v Ljubljani (več na www.podjetnica.com) ...
Rekel je: "Ocenim tebe, človeka, ne produkta. Odločam se po treh osnovih kriterijih."
Trije osnovni kriteriji, ki odločajo, ali bo nekdo investiral vate in v tvoj produkt.
Prvi: ali si fit.
Da je nekdo fit, pove veliko o njem. Obstaja ogromno dokazov, da gibanje pozitivno vpliva na telo, duha in um. Vse to potrebuješ tako v življenju kot v podjetništvu. Kdor skrbi za svoje telo, verjetno skrbi tudi za svoje produkte. Kdor se zna čemu odreči v namen zdravja telesa, se je pripravljen čemu odreči tudi na splošno v življenju. In kdor pozna v športu vztrajnost, trdo delo, bo te veščine znal uporabiti tudi v poslu.
Drugi kriterij? »Pogledam, ali si že prodal kakšen svoj produkt. Tudi če ta še ni narejen.«
Če ne znaš prodati svojega produkta, ga nihče drug ne bo znal. Številni so dobri inovatorji, dobri menedžerji, a ne želijo prodajati. Splošno sprejeto mišljenje v našem okolju je, da smo ženske v povprečju slabše v prodaji. Zakaj? O tem bi lahko razvili globoko filozofsko študijo. A dejstvo je naslednje: če imaš še tako izjemen produkt, ki spreminja svet, svetu ne bo veliko pomagal, če nihče ne ve zanj.
Zato se nam zdi pomembno, da včasih spregovorimo tudi o prodaji. Tu je bil povod za letošnjo rdečo nit dogodka 500 podjetnic: »Vse imam, a prodati ne znam.« Na dogodku boste lahko prejele veliko koristnih napotkov in pomoči pri svoji promociji.
In tretji kriterij? »Ali imaš iskrice v očeh. Ali vidim tvojo strast do tega, kar delaš.«
To je nekaj, česar se ne priučiš. Imaš ali nimaš. Če nimaš, išči dalje. Ko najdeš to strast, motivacija ni več vprašanje. Ko najdeš to strast, nevede spoznaš vztrajnost. In ko najdeš to strast, te kamni na poti morda otežujejo, morda celo obdrgnejo, a nič več ne ustavijo.
Ali kot je rekel že Steve Jobs: "The only way to do great work is to love what you do. If you haven't found it yet, keep looking. Don't settle."
V njegovem odgovoru smo našle veliko skupnega z našim dogodkom 500 podjetnic, zato vse ženske, vabljene na največji dogodek za žensko podjetništvo v Sloveniji – 500 podjetnic. Smeh, zabava, druženje, znanje, povezovanje, veliko daril in presenečenj ... Ker verjamemo v moč povezovanja je naš slogan, ki ga je čutiti vsako minuto dogodka.
Več na: www.podjetnica.com.